مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: اقدامات لازم برای حضور سید مهدی رحمتی در تیم پدیده شهر خودرو صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواد وطن خواه مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو در مورد حضور مهدی رحمتی در این تیم گفت: اقدامات لازم برای حضور سید مهدی رحمتی در تیم پدیده شهر خودرو صورت گرفته و حضور وی در مشهد جدی به نظر می رسد.

وی همچنین در مورد جدایی الهامی از پدیده گفت: این خبر صحیح است، وی در تیم ما دیکر حضور نخواهد داشت.

شاکله تیم برای فصل آینده حفظ شده است

وی ادامه داد: ما شاکله تیم را حفظ کردیم و در ادامه نیز حفظ می‌کنیم. حتما بازیکنی اضافه می‌کنیم که در حد تیم باشد. به کادر فنی اعتقاد ویژه‌ای داریم. حمیداوی زحمت زیادی برای باشگاه کشیده و کار ما برای حضور پر قدرت در فصا آینده انجام شده است و برای بحث دستیاران گل محمدی نیز هر کسی را که بخواد برای وی به تیم می‌آوریم. آینده فوتبالی مهم است و باید به آن فکر کنیم. ما دستی در جیب دولت نداریم و پول خرج کردن از جیب خود نیز واقعا سخت است.

در تیم پایه موثر عمل کردیم

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو در مورد شرایط تیم خاطر نشان کرد: تیم پدیده از بدو تشکیل در مورد سرمایه گذاری در تیم‌های پایه این چاره را پیش بینی کرده و تیم‌های پایه خوبی را پرورش داده که بازیکنانی، چون نعمتی، زامهران و مهربان از دل آن بیرون کشیده شدند و به تیم ملی معرفی شدند. پیش بینی و آینده نگری در باشگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بحران اقتصادی ۵ سال است که در باشگاه وجود داشته و با آن دست وپنجه نرم می‌کنیم. حمیداوی به تازگی به ما اضافه شده شرایط در باشگاه خیلی بهتر از پیش شده است. سرمایه گذارانی که پا به فوتبال می‌گذارند باید زمینه جوری برایشان فراهم شود که مثلا حضور خود را در فوتبال از ۵ سال به تا ۱۰، ۱۵ سال گسترش دهند و از سرمایه گذاری دلسرد نشوند.

وطن خواه: اقدامات لازم برای  حضور رحمتی در پدیده صورت گرفته است / شاکله تیم را برای فصل بعد حفظ کرده ایم

پول زور دادن تبعات سنگینی در سرمایه گذاری دارد

برخی بازیکنان هستند که سرمایه گذاران را بی میل می‌کنند، چون خیلی سودی به باشگاه نمی‌رسانند، البته منظور من مرتضی منصوری نیست که پیشنهاد بالایی مثل ۳ میلیارد دریافت کند و از تیم پدیده رفت، برای هر بازیکنی این اتفاق می‌افتد. پول زور دادن تبعات سنگینی دارد. از ابتدایی که تیمداری کردیم باشگاه پر خرجی نبودیم. با یازده تومان تیم را بستیم، ولی اینکه بودجه از ۱۱ میلیارد به ۳۰ میلیارد افزایش پیدا کند به ما ضربه می‌زند.

قرارداد‌های یک ساله و کوتاه مدت بازیکنان را از پدیده جدا کرد

اکثر قراداد‌های ما امسال با بازیکنان ۲ یا سه ساله است. در حالی که پارسال بالاجبار شرایط خوبی نداشتم به تنهایی باید همه چیز را مدیریت می‌کردم؛ بنابراین قرارداد‌ها یک ساله بود و همین باعث شد تا پولی به باشگاه نرسد و بیشتر آن‌ها به بازیکن آزاد تبدیل شدند.

اردوی خارجی از داخلی بهتر است

وی تصریح کرد: اگر مانعی برای برگزاری اردو‌های خارجی نباشد، این اتفاق می‌افتد. اردوی ترکیه، یا کشور‌های دیگر از داخلی‌ها بهتر هستند هم امکانات خیلی بهتر است و قیمت مناسب تری دارد. ما همچنین در این اردو‌ها با تیم‌های خوب بازی می‌کنیم وسطح کیفی را ارتقا می‌بخشیم.


بیشتر بخوانید:

خداحافظی دروازه بان آبی پوش از دنیای فوتبال و استقلال!

پشت پرده تمدید نشدن قرارداد ۲ کاپیتان استقلال چیست؟

توافق استقلال با تمدیدی‌ها و بازیکنان جدید


انتهای پیام/

اظهارات جدید الهامی در مورد باشگاه پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار