مدیران حوزه علمیه خواهران سراسر مازندران در نشست با مدیرکل صداوسیما خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیما مازندران امروز ۲۲ خرداد میزبان مدیران حوزه علمیه خواهران شهر‌های مختلف استان بود و در این گردهمایی، نظرات و دیدگاه‌های مختلفی پیرامون معرفی ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران مطرح شد.

در این نشست مدیران هر کدام از مدیران در ابتدا به ارائه گزارشی مختصر از ظرفیت‌های خاص و کارکرد‌های واحد خود پرداختند و در ادامه دغدغه‌های خود از جمله پخش و توزیع محتوای تولید شده در حوزه‌ها و خواسته‌های خود از رسانه ملی را بیان کردند.

ابراهیمی با اشاره به نقش والای صداوسیما در جامعه و اهمیت آن گفت: صداوسیما تک و تنها و قدرتمندانه در مقابل ۲۹۵ شبکه فارسی زبان در خارج از کشور ایستاده است و در حالیکه دشمنان با کمک آمریکا و دلار‌های تمام نشدنی کشور‌های مختلف عربی و اروپایی سعی در اضمحلال جمهوری اسلامی دارند، این نهاد به عنوان تریبون انقلاب تمام این نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی در این نشست با بیان اینکه صداوسیما متعلق به همه اقشار جامعه است، افزود: صداوسیما این آمادگی را دارد که مستند‌ها و گزارش‌های تهیه شده در حوزه‌ها را به نمایش بگذارد و حتی برای تولید محتوای فاخر، کارگردان و عوامل تهیه در اختیار مدیران حوزه علی الخصوص خواهران قرار دهد.

ابراهیمی گفت: در تلاش هستیم هر هفته یک بسته خبری ویژه به اخبار حوزه اختصاص داده شود تا ظرفیت‌ها و کارکرد‌های آن‌ها به معرض نمایش گذاشته شود.

مدیرکل صداوسیما مازندران در پایان صحبت‌های خود از دستاورد‌های خواهران در حوزه علمیه از جمله تامین هزار جهیزیه برای دختران در شرف ازدواج تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همفکری حوزه و رسانه، تعالی و رشد افزون تری در این نهاد دینی ایجاد گردد.

گفتنی است ۲۲ مدرسه علمیه خواهران در مازندران شامل ۱۷ مدرسه در سطح یک کارشناسی، ۴ مدرسه در سطح ۲ کارشناسی ارشد و یک مدرسه در سطح عالی دکتری فعال هستند.
انتهای پیام/س
 

مدیرکل صداوسیما میزبان مدیران حوزه علمیه خواهران مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار