امسال شانزده هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در جشنواره جابربن حیان شرکت کرده اند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید رحمان سیدیان مدیر آموزش و پرورش سقز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره جابربن حیان گفت: دانش آموزان ۱۸۰ طرح را در قالب گروه‌های ۲، ۳ و ۴ نفره به مرحله شهرستانی این جشنواره ارائه کردند.

وی  افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر آن است تا برای ایجاد انگیزه و کار عملی، فرآیند آموزش را از مقطع ابتدایی به سمت کار عملی و کاربردی بکشاند.

سیدیان به ضرورت حمایت اولیا از استعداد‌های دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دست سازه‌های ساده‌ی دانش آموزان را هم باید مورد تشویق قرار داد.

وی افزود: خوشبختانه امسال طرح دانش آموزان دبستان دخترانه بهاران ۲ با عنوان خواب‌آلوده‌های سبز، موفق شد عنوان اول استانی را کسب کند و به مرحله کشوری راه یابد.

مدیر آموزش و پرورش سقز گفت: در حوزه کمیته پیشرفت تحصیلی، از ۴۶۶ همکار آموزش ابتدایی برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی قدردانی خواهد شد.

در ادامه از ۱۹ همکار آموزشی و ۱۹ مدیر مدرسه برای فعالیت در جشنواره جابربن حیان قدردانی شد.

همچنین در این مراسم  از ۲۸ فعال حوزه درس پژوهی، ۵۵ دانش آموز برگزیده جشنواره جابربن حیان و یک دانش آموز فعال در حوزه جشنواره نقاشی بین المللی  ۱۱ دانش آموز فعال دست سازه‌های برتر مربوط به پژوهش سرا و ۱۳ نفر از داوران طرح و برنامه جشنواره مختلف نیز تجلیل شدند.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره جابربن حیان در سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.