هشت نمایش سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد در خراسان شمالی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید مهدی کشمیری دبیر هنری سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد خراسان شمالی گفت: در این فصل از اجراها، هشت نمایش آماده شده که چهار نمایش در بجنورد، دو نمایش در جاجرم، و در شهرستان‌های فاروج و گرمه هم هر کدام یک نمایش اجرا می‌شود.
کشمیری با بیان اینکه هر نمایش طی چهار شب و در چهار مسجد اجرا می‌شود، زمان اجرای شهرستان‌ها را از ۱۰ تا ۲۱ خرداد ماه و در شهرستان بجنورد تا ۲۵ خرداد ماه اعلام کرد و افزود: در این ایام نمایش‌های ماموریت سری، احتکار ماه، کبوترانه، ایمان، منم مصیب، کُما، غربت قریب و عتیقه در سطح مساجد بجنورد و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: نمایش غربت قریب به کارگردانی سعید نیستانی، نمایش ایمان به کارگردانی حسین اکبرزاده، نمایش منم مصیب به کارگردانی امیر زیبایی و اثر عتیقه به کارگردانی نازنین آریا وند در مساجد بجنورد اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه نمایش کُما به کارگردانی کاظم نظم آرا و کبوترانه به کارگردانی مهدی فخرانی در مساجد شهرستان جاجرم به روی صحنه می‌رود، افزود: مساجد شهرستان گرمه میزبان نمایش ماموریت سری به کارگردانی انسیه حاجی زاده و مساجد فاروج هم میزبان نمایش احتکار ماه به کارگردانی حمیدرضا عابدی است.
انتهای پیام / م
منبع: شبستان


سومین فصل تئاتر بچه‌های مسجد در خراسان شمالی کلید خورد

برچسب ها: میراث فرهنگی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.