بالون مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با سخنرانی او در روز استقلال این کشور به پرواز در می‌آید.

پرواز بالن بچه ترامپ همزمان با سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در روز استقلال این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز ویک، گروهی از فعالان و مخالفان سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای به پرواز درآوردن بالون  شش متری بچه ترامپ همزمان با سخنرانی او روز استقلال آمریکا در چهارم ژوئیه هستند.

به همین منظور، آن‌ها با راه اندازی صندوقی سعی دارند هزینه مورد نیاز برای آوردن بالون بچه ترامپ از انگلیس به آمریکا را فراهم کنند.

گروه صلح‌طلب «کُد پینک»، برگزار کننده این مراسم گفت: این اقدام در اعتراض به نظامی گری و جنگ‌های آمریکا در خارج از این کشور خواهد بود.

این گروه همچنین اعلام کرد هزینه ۱۰ هزار دلاری برای آوردن این بالن از انگلیس به آمریکا جمع آوری شده است.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا از کنگره خواسته بود بودجه جداگانه‌ای برای برگزاری رژه روز استقلال این کشور در نظر بگیرد که با این درخواست موافقت نشد.

بالون بچه ترامپ، نمایی کودکانه از ترامپ با تلفن همراه در دست است که برای نخستین بار سال گذشته در جریان اعتراضات مردم انگلیس به سفر رئیس جمهور آمریکا به لندن به پرواز درآمد و پس از آن در سایر نقاط جهان به عنوان نماد اعتراض به سیاست‌های ترامپ به پرواز در آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار