جانشین فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت یک شرور مسلح که دارای سوابق کیفری متعدد بود در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس ایرانشهر خبر داد.

هلاکت شرور مسلح در جنوب شرق کشورسردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گقت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و آدم ربایی، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی‌های میدانی و پایش اطلاعات تخصصی و اشراف اطلاعاتی از دخالت یک سارق سابقه دار در این زمینه مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات شبانه روزی، محل اختفای این شرور مسلح را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

سردار طاهری در ادامه گفت: با شروع عملیات ضربتی برای دستگیری این شرور مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی کرده و پس از مدتی درگیری مسلحانه، ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح در حالی که در حال فرار و تیراندازی بود مقابله به مثل کردند که منجر به هلاکت او شد.

وی گفت: از این شرور یک قبضه سلاح کمری و مقادیری مهمات کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سارق مسلح دارای چندین فقره سابقه کیفری، حمل سلاح غیرمجاز و سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت و تلفن همراه، آدم ربایی و ضرب وجرح بود، خاطر نشان کرد: پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت با اقتدار برخورد می‌کند.

انتهای پیام/گ

هلاکت شرور مسلح در جنوب شرق کشور

برچسب ها: پلیس ، هلاکت شرور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار