همایش تخصصی "آشنایی با فرقه‌های انحرافی در عرصه مهدویت" با حضور ۳۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، امروز (۲۲ خرداد) در محل دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهروز همتی مدیرکل بنیاد مهدویت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو روزه این همایش گفت : طی امروز و فردا، ۳۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه به صورت تخصصی با جریانات انحرافی در عرصه مهدویت آشنا خواهند شد.

وی گفت : محور اصلی همایش آشنایی با فرقه‌های انحرافی در عرصه مهدویت است که در سال‌های اخیر هجمه سنگینی را علیه فقه اصیل شیعه آغاز کرده‌اند، به خصوص فرقه انحرافی یمانی دروغین.

همتی انتظار ظهور را یکی از مسائل اساسی در اعتقادات شیعیان عنوان کرد و افزود: دشمنان به خوبی به اهمیت این مسئله واقف هستند و تلاش دارند با ایجاد جریانات انحرافی این امید مثبت را به یاس تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه ظهور امام زمان (عج) سه گروه یمانی از کشور یمن، خراسانی از کشور ایران و سفیانی از کشور سوریه در یک سال و یک ماه و یک روز قیام می‌کنند، گفت: جریانات انحرافی ایجاد شده می‌خواهند با ایجاد این گروه‌های جعلی با نام این سه گروه، اصل ظهور را به انحراف بکشانند.

مدیرکل بنیاد مهدویت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز سرویس‌های جاسوسی اسراییل و آمریکا روی ایجاد انحراف در گروه یمانی است، به طوری که گروه جعلی در عراق با همین نام ایجاد کرده و این افراد در حال انحراف ذهن جوانان عراقی بوده و حال دامنه فعالیتشان به ایران هم کشیده شده است.

همتی افزود: با برگزاری همایش‌های اینچنینی در تلاش هستیم تا اساتید حوزه و دانشگاه و بخشی از معلمان که مسئول تدریس علوم دینی در مدارس هستند را با این فرقه‌های انحرافی و شبهات آن‌ها بیش از پیش آشنا کرده تا بتوانند برای دانشجویان و دانش آموزان در خصوص این جریانات روشنگری داشته باشند.

در این همایش دو روزه، اساتید دانشگاه و حوزه‌های کرمانشاه در کارگاه‌های تخصصی که با حضور اساتید برجسته از استان قم برگزار می‌شوند، شرکت می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

آشنایی با فرقه‌های انحرافی در عرصه مهدویت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.