فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : رفع مشکلات مردم و ایجاد امنیت پایدار برای آن‌ها همواره در اولویت کار پلیس بوده و تمامی همکاران ما در بخش‌های مختلف این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس کرمانشاه این افتخار را داشته که ضمن برقراری بیشترین تعامل با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، در راستای مهمترین مطالبه آن‌ها که برقراری نظم و امنیت است تلاش کند.

وی گفت : یکی از مهمترین برنامه‌هایی که همه ساله پلیس کرمانشاه دنبال می‌کند ارتقاء امنیت شهروندان است که خوشبختانه این موضوع با رضایتمندی مردم همراه بوده است.

امان اللهی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه لایق بهترین خدمات هستند، افزود: بدون شک خدمت به این مردم عزیز لیاقت زیادی می‌خواهد که خوشبختانه نصیب کارکنان پلیس شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: جلب رضایت مردم و آسودگی خاطر آن‌ها موضوعی است که خستگی را از تن کارکنان پلیس بیرون کرده و به آن‌ها انگیزه‌ای مضاعف می‌دهد.

وی گفت: تلاش برای ایجاد جامعه‌ای امن و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از جمله مطالباتی است که مردم از پلیس دارند و همین موضوع همکاران ما را برآن داشته تا نهایت توان و تلاش خود را در راستای تحقق این مهم به کار گیرند.

امان اللهی در پایان به مردم اطمینان خاطر داد : ماموران پلیس حفاظت از امنیت آن‌ها را مقدم بر هر کاری دانسته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

مهمترین مطالبه پلیس برقراری نظم و امنیت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.