دو پیشرفت مهم در نسخه جدید کروم اندروید

گوگل با ارتقاء اپلیکیشن کروم در سیستم عامل اندروید نسخه جدید از این برنامه پر کاربرد را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد.

دو پیشرفت مهم در نسخه جدید کروم نسخه اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه جدید اپلیکیشن گوگل کروم یا کروم ۷۵ با مجهز شدن به دو ویژگی مهم در مدیریت گذر واژه برای کاربران سیستم عامل اندروید معرفی شد. بر اساس اطلاعاتی که گوگل منتشر کرده است این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند، گذر واژه‌هایی قوی‌تر و خاص‌تر داشته باشید و به کاربران این امکان را می‌‎دهد با استفاده از ویژگی‌های جدید در بین موارد ذخیره شده به راحتی به جستجو بپردازد.


بیشتر بخوانید: با کنترل از راه دور گوگل همواره در کنار رایانه خود باشید


به عنوان مثال در گوگل کروم جدید می‌توان رمز عبور ذخیره شده را با مراجعه به قسمتی تعیین شده در وبسایت گوگل مشاهده کرد. پس ورود به قسمت تعیین شده رمز عبور مربوط به آن سایت برای شما نشان داده ‌می‌شود. به طور دقیق‌تر با بهره‌گیری از اپلیکیشن گوگل کروم جدید امکان رمز‌گذاری روی سایت‌های مورد نظر وجود دارد تا تنها کاربر یا کاربرانی خاص که از رمز عبور آگلهی دارند از طریق یک گوشی بتوالنند به آن دسترسی پیدا کنند.

اگر تا کنون گذر واژه‌ای روی یک سایت اینترنتی ایجاد نکرده‌اید پس از آن‌ که آدرس سایت مورد نظر را در گوگل تایپ کردید و وارد سایت شدید با لمس قسمت مخصوص که برای ایجاد رمز عبور در کروم تعریف شده است، برنامه گذر واژه‌ای قوی و خاص  را به شما پیشنهاد می‌دهد و در صورت تمایل برای استفاده از این رمز عبور آن را برای شما ذخیره می‌کند.

دو پیشرفت مهم در نسخه جدید کروم نسخه اندروید

دومین ویژگی مهم کروم ۷۵ اضافه شدن تم تیره- Dark them است. در صورت رفتن به قسمت تنظیمات در کروم و انتخاب Them سه گزینه برای انتخاب به کاربر نمایش داه می‌شود. اولین گزینه نمایش تم‌های تنظیم شده در حالت default یا همان حالت کارخانه است. در این حالت dark them یا تم‌های دیگر در زمان‌هایی که گوشی روی حالت ذخیر باتری قرار دارد اجرا می‌شود. دومین گزینه light است. با انتخاب این گزینه در هیچ حالتی از dark them استفاده نمی‌شود. سومین گزینه dark them است و با انتخاب آن این تم در تمامی حالت‌های گوشی نمایش داده می‌شود و نیازی به تنظیم آن نیست.

بررسی‌ها نشان داده است استفاده در dark them علاوه بر کاهش مصرف باتری، با کمتر کردن نور صفحه در طولانی مدت آسیب کمتری به چشم کاربران وارد می‌کند.

انتهای پیام/

کروم جدید با ویژگی‌های مفید و کاربردی عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار