دبیرکل جنبش مردمی تونس از رفت‌و‌آمدهای اسرائیلی‌ها به این کشور به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری دولت در خصوص این موضوع شد.

جبهه مردمی تونس: هرگز در مقابل رفت و آمد اسرائیلی‌ها به تونس سکوت نمی‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «زهیر المغزوای» دبیرکل جنبش مردمی تونس در گفتگو با این شبکه تأکید کرد نیرو‌های مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهونیستی هرگز در مقابل رسوایی پرسه زدن اسرائیلی‌ها در تونس در پوشش زیارت کنیسه الغریب در جزیره «جربه» سکوت نخواهند کرد.

المغزاوی با اشاره به این موضوع گفت: "ما امروز در پارلمان با برخی فراکسیون‌ها و نمایندگان رایزنی کردیم تا با تدوین و امضای شکایت نامه‌ای دولت را در این خصوص مورد مؤاخذه قرار دهیم، چرا که نمی‌توان از حادثه‌ای که رخ داده است به آسانی گذشت. مسئولیت این اتفاق به عهده دولت است و من روز گذشته شنیدم که برخی طرف‌های حاضر در دولت گفتند دولت مسئول این اتفاق نیست و ممکن است نقض قوانینی صورت گرفته باشد که دولت مسئول آن نیست. اما ما می‌خواهیم دولت موضع رسمی خود را در این باره اعلام کند. ما نمی‌پذیریم دولت در این زمینه سکوت اختیار کند و امروز در جلسه پارلمان تلاش کردیم تا تدابیر بازدارنده برای مقابله با رویکرد دولت در راستای عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) اتخاذ کنیم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار