در جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال استان مرکزی مقرر شد اسناد مالکین منازل شهرک صادقیه اراک صادر شود.

اسناد مالکین منازل شهرک صادقیه اراک صادر می‌شودقاسمی دادستان اراک در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: شهرک صادقیه اراک مشکلاتی را داشت که مقرر شد شهرداری امکانات لازم را در این منطقه مستقر کند و اسناد مالکین منازل هم صادر شود.

قاسمی افزود: در رابطه با مشکلات آب و برق و گاز شهرک صادقیه وتحویل این شهرک به شهرداری اراک و مسائل و مشکلات در زمینه مسکن و شهرسازی و شهرداری در این شهرک و موضوعاتی که در این حوزه بود بحث و بررسی شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه قرار شد که مصوبات به هر یک از مسئولین مربوطه به صورت جداگانه ابلاغ شود و تاکید شد که هر چه زودتر مسائل و مشکلات شهرک صادقیه کوی برطرف شود.

دادستان اراک بیان کرد: موضوع دوم در رابطه با فضای سبز و مسائلی که در حوزه شهر اراک و حریم جاده بود که بحث و بررسی شد و تصمیمات قانونی اتخاذ شد و مقرر شد که حریم جاده طبق قانون نه کمتر نه بیشتر تعیین شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد جاده اراک- تهران حدفاصل معصومیه و کارچان و مناطق اطراف شهری محاسبه شود و شهرداری در خصوص ایجاد امکانات عمرانی وارد عمل شود.

جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی با حضور مدیران مربوطه تشکیل شد و در خصوص کوی صادقیه اراک و کمربندی اراک تهران حدفاصل منطقه معصومیه و کارچان تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام / ج

مصوبات جلسه شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.