رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه موسسه رهگشا بخش عظیمی از خدمات و وظایف پلیس راهور را برعهده دارد، گفت: روزانه ۲۰۰ نفرخدمات تعویض پلاک دریافت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ ابوالفضل کوهزادی  در بازدید از موسسه رهگشا و مرکز تعویض پلاک ایلام از نزدیک در جریان نحوء خدمات نقل و انتقال پلاک به مراجعان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر هیچ گونه مشکلی در زمینه تخصیص پلاک به متقاضیان وجود ندارد افزود: در صورت مهیا بودن شرایط و مدارک قانونی، فرایند نقل و انتقال پلاک و صدور اسناد هویتی وسیله نقلیه در کمتر از ۳۰ دقیقه در مرکز تعویض پلاک انجام می‌شود.

وی در رابطه با نارضایتی بعضی از متقاضیان در خصوص تاخیر در چاپ و ارسال کارت وسیله نقلیه تصریح کرد: هم اکنون این مشکل از مرکز مرتفع شده و در روز‌های آتی فرایند چاپ و ارسال کارت وسیله نقلیه شتاب بیش تری گرفته و بنابراین کارت خودرو و گواهینامه رانندگی زودتر از گذشته به دست متقاضیان خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: هیچ گونه خدمات نقل و انتقال به خودور‌های که دارای پلاک تهران باشند در مرکز تعویض پلاک استان ارائه نمی‌شود.

سرهنگ کوهزادی در پایان با تاکید بر اینکه فروشندگان وسایل نقلیه درهنگام فروش خودرو مکلفند با مراجعه به مراکز شماره گذاری، پلاک را از روی وسیله نقلیه فک و بنام مالک جدید تعویض کنند، گفت: اشخاصی که بیش از ۵ پلاک فعال دارند در صورتیکه قصد اخذ پلاک جدید داشته باشند می‌بایستی کلیه دیون معوق از جمله خلافی مربوط به پلاک‌های قبلی بنام خود را تسویه حساب و سپس پلاک جدید را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/ع

تعویض پلاک در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.