رئیس شرکت مهندسی و توسعه نفت کشور گفت: رکورد کم‌نظیر ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت در طرح آذر رقم خورده که بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کورش رضازاده رئیس HSE شرکت مهندسی و توسعه نفت با اعلام ثبت ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان نفتی آذر در طی ۹ سال اخیر گفت: استقرار، توسعه و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت HSE در توسعه میادین نفتی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که دست اندرکاران طرح توسعه میدان نفتی آذر با رعایت این اصول توانستند به یک رکورد کم‌سابقه در سطح صنعت نفت و گاز کشور دست یابند.

رضازاده حفظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیروی انسانی و همچنین صیانت از تجهیزات و دارایی‌های موجود در میادین نفتی جنوب و غرب کشور را از اهداف مهم این شرکت برشمرد و افزود:  رعایت الزامات HSE برای کلیه پیمانکاران اجرایی و عملیاتی و پرسنل شرکت امری ضروری می‌باشد و همه افراد نسبت به رعایت این الزامات اهتمام می‌ورزند.

وی افزود:  طرح توسعه میدان نفتی آذر توانست با تجزیه و تحلیل و کنترل هر چه دقیق‌تر حوادث بخیرگذشته جزئی وهمچنین رعایت دقیق الزامات و استاندارد‌های ایمنی؛ ۴۷ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه فوتی را از سال ۸۹ تاکنون به ثبت برساند که این خود نشان می‌دهد تا چه حد کارکنان و پیمانکاران طرح، الزامات HSE را مورد مداقه قرار داده‌اند.

رئیس HSE شرکت مهندسی و توسعه نفت به تأثیر برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی کارآمد توسط مراکز آموزشی و انجمن ایمنی استان ایلام در طی ۹ سال گذشته اشاره کرد و گفت: رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری کارکنان طرح از مهمترین عوامل در ثبت این حدنصاب است و دست‌یابی به این مقوله مهم و ارزشمند جز از طریق استقرار کارآمد نظام مدیریت HSE و تمرکز بر روی موضوعات این نظام میسر نمی‌باشد.

وی در پایان التزام همگانی به قواعد و مقررات HSE را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد:  اکنون طرح توسعه میدان نفتی آذر شرایط لازم برای بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت مهندسی و توسعه نفت را فراهم آورده است.

 

انتهای پیام/ع

ثبت رکورد کم‌نظیر ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در میدان نفتی آذر در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.