معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: طبق قانون، کشتار دام و طیور در معابر عمومی و یا عرضه زنده آن ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کشتار دام و طیور در معابر عمومی ممنوع استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شاهرخ یارویسی روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، با بیان اینکه کشتار و عرضه مرغ زنده خارج از محیط کشتارگاه ممنوع است،  گفت:عرضه کنندگان باید مرغ مورد نیاز مصرف کنندگان را از کشتارگاه‌های مجاز تهیه کنند.
وی اظهار داشت: طبق قانون، کشتار غیرمجاز دام و طیور و یا عرضه زنده آن ممنوع می‌باشد و اداره دامپزشکی استان خود را موظف به برخورد جدی با این تخلفات می‌داند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه گفت: با توجه به اینکه معضل کشتار غیرمجاز دام و طیور در استان زاییده عوامل مختلفی از قبیل فرهنگ عمومی مصرف می‌باشد برای رفع آن در کنار آموزش افراد جامعه به عنوان مصرف کننده گوشت می‌بایست جدیت تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط و پیگیری‌های مستمر در دستور کار قرار گیرد.

یارویسی از همه مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان فراورده‌های دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام/ز

 

کشتار غیرمجاز دام و طیور و یا عرضه زنده آن ممنوع است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.