رئیس جهاد کشاورزی سلسله گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، ۶۶ طرح در شهرستان با اعتباری حدود ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا سوخته زاری، رئیس جهاد کشاورزی سلسله گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، ۶۶ طرح در شهرستان با اعتباری حدود ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

 سوخته زاری با بیان اینکه کلیه طرح‌های هفته جهاد کشاورزی شهرستان در زیربخش‌های دام و طیور هستند، اظهار داشت: از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به بهره برداری از یک واحد پرواربندی بره ۵۰۰ راسی، یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای و یک واحد پرواربندی گوساله ۲۰۰ راسی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پرداخت شده به این طرح‌ها از محل تسهیلات اشتغال روستایی بوده است، عنوان کرد: واحد‌های پرواربندی بهره برداری شده به ترتیب یکهزار رأس دام سنگین و پنج هزار رأس دام سبک به ظرفیت دام شهرستان می‌افزایند.

رئیس جهاد کشاورزی سلسله بیان  کرد: در شهرستان سلسله حدود ۳۰ هزار رأس دام سنگین و ۲۴۵ هزار رأس دام سبک وجود دارد که سالانه از آن‌ها حدود ۶۰۰ تن گوشت قرمز تولید می‌شود.

سوخته زاری با اشاره به تولید گوشت سفید شهرستان، گفت: از واحد‌های مرغداری فعال در سطح شهرستان شهرستان در هر دوره یک میلیون و ۶۱۰ هزار قطعه مرغ تولید و به بازار‌های فروش عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ ر

بهره برداری۶۶ طرح هفته جهاد کشاورزی در سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.