استاندار کرمانشاه گفت: اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه  گفت : از تمام مدیرانی که در این شرایط دشوار تحریم برای اداره بهتر کشور و رفاه مردم زحمت می کشند؛ صمیمانه تشکر‌ می کنم.

 استاندار کرمانشاه  گفت: رونق تولید کلید حل هر مشکلی است و این امر نیازمند تسهیل گری برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است.
وی ادامه داد: لازمه رونق تولید مبارزه مداوم با فساد اداری و فساد مالی است زیرا فساد می تواند یک مانع جدی در فرایند تولید و سرمایه گذاری باشد.

بازوند گفت: ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از مطالبات مهم استان است و امیدوارم بتوانیم در پایان سال ۹۸ این پرونده را به یونسکو بفرستیم.
 استاندار کرمانشاه گفت:ثبت منظر جهانی اورامانات یک ظرفیت عظیم برای توسعه منطقه و استان کرمانشاه ایجاد می کند.

وی بیان کرد: همه کلانشهرها دارای شهرهایی در همجوار خود برای استراحت و آرامش فعالین خدماتی و اقتصادی خویش هستند. شهر کرمانشاه یک میلیون نفری نیز کاملا نیازمند ایجاد یک شهر جدید است و الا نیروی فعال و توانمند آن، این آرامش و آسایش را در استان های دیگر جستجو می کنند.


وی گفت: اورامانات یکی از گزینه های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد.


وی افزود: شهرک صنعتی جوانرود سال ۸۰ دایر شده ولی متاسفانه هنوز از زیرساخت های لازم برخوردار نیست. امسال با اختصاص اعتبار زیرساخت های لازم و آب مورد نیاز مجموعه را فراهم می کنیم تا در سال رونق تولید این شهرک صنعتی وارد چرخه سرمایه گذاری شود.


انتهای  پیام/ز



ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از مطالبات مهم استان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.