مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رقم مالیات اعضای سابق هییت مدیره بالا است.

عرب: رقم مالیات بالا است/ برانکو قطعا در پرسپولیس می‌ماندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره ممنوع الخروج شدن برخی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکل مالیاتی بیان کرد: این مسئله درگذشته هم وجود داشته است. این موضوع به خاطر مالیات‌هایی است که باید باشگاه درگذشته پرداخت می‌کرده، اما اتفاق نیفتاده است. رقم مالیات بالا است و درصدد هستیم تا کار‌ها را رسیدگی کنیم.

او افزود: هر کسی که نامش در هیئت مدیره ثبت می‌شود، مالیات به او منتقل می‌شود و از آنجایی که اسم دوستان در هیئت مدیره قبلی ثبت شده به همین دلیل این مالیات برای آن‌ها منظور شده است.

عرب ادامه داد: تنها راه این است که یا مالیات پرداخت شود یا اینکه این مالیات به اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس منتقل گردد که باید تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در مورد ماندن برانکو در این تیم گفت: پیش از این قول داده بودیم و تلاش‌های زیادی هم صورت گرفت تا برانکو بماند و درنهایت منابع مالی تأمین شد. در نامه‌ای به برانکو اعلام کردیم که شماره حسابی بدهد که مشکل تحریم نداشته باشد یا اگر به این صورت نتوانیم به او پول بدهیم، روز دوشنبه این پول را به صورت نقدی به برانکو یا وکیل او خواهیم داد. برانکو می ماند و در خدمتش خواهیم بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
پول بیت المال خرج گرفتاری فقرا وجوانان شود
آخرین اخبار