تونچی، مربی کروات تیم ملی فوتبال امید ایران برای تسویه حساب راهی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از صعود تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با زلاتکو کرانچار به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، زلاتکو کرانچار و کادرفنی کروات از یوز‌های جوان جدا شدند و قرار است فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم ملی امید شود.

سرمربی سابق استقلالی‌ها که در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم جایگزین وینفرد شفر آلمانی شد و در چند بازی روی نیمکت استقلال نشست، با اعلام حمید استیلی و موافقت مهدی تاج (رئیس فدراسیون) سرمربی تیم ملی امید شد و امیدواریم تا طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک شکسته شود.

البته در هفته‌های اخیر کرانچار با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسید، اما تونچی، مربی دروازه بان‌ها امروز (سه شنبه) همراه با رضا چلنگر به فدراسیون فوتبال رفت تا تسویه حساب کند و مطالباتش را بگیرد.

همراه با مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران، رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی حضور دارند و احتمال دارد  یک دستیار اسپانیایی به او اضافه شود.

این تیم برای صعود به المپیک باید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ آسیا در تایلند به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه پیدا کند. این بازی‌ها با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و ایران در سید چهار این بازی‌ها قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد

انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید مورد تایید کمیته ملی المپیک نیست

واکنش فرهاد مجیدی به حضورش در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار