کاپیتان تیم ملی در مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان در شهرستان بروجن به قهرمانی رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراز شکری کاپیتان تیم ملی ایران، در روز نخست مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان موفق شد با ثبت زمان ۲۵/۳۶ دقیقه مقام نخست کلاس دو جهانی این رشته را از آن خود کند.

در این ماده غدیر کلیجی از تیم ملی ترکیه با ثبت زمان ۲۵/۴۶ دقیقه و پرویز مردانی از تیم ملی ایران با ثبت زمان ۲۵/۵۵ دقیقه در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقه کلاس دو جهانی با حضور ۲۸ رکابزن از کشور‌های ترکیه، مالزی، تایلند، هندوستان، افغانستان و چهار تیم از ایران به مساحت ۱۰ کیلومتر در منطقه سیاحتی سیاسرد شهرستان بروجن برگزار شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گفت: این رقابت‌ها یکی از مهمترین رخداد‌های دوچرخه سواری ماده کوهستان در ایران است که به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می‌شود.

خسرو قمری افزود: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان بروجن در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ثبت شده و دارای امتیاز المپیک است.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ۱۱ دوچرخه سوار از هفت تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی به مدت دو روز با هم رقابت می‌کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسابقات در سطح مطلوبی برگزار می‌شود و پیش از مسابقات هم با حضور نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دوره بازآموزی برای داوران در شهرستان بروجن برگزار شد.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری این استان است.

دوچرخه سواری کوهستان یکی از ماده‌های رشته دوچرخه سواری در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار است و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فورکراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار