مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان گفت: ۵۹ هزار و ۲۰۳ سند تک برگ سال گذشته در این استان صادر شده که نسبت به سال ۹۶ با ۵۶ هزار و ۵۶۶ مورد رشد پنج درصدی را نشان می‌دهد.

بیش از ۵۹ هزار سند تک برگ در سیستان و بلوچستان صادر شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رضا ابراهیمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمام اسناد صادر شده در سیستان و بلوچستان به صورت کاداستر بوده و در زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: سال گذشته دو مرحله رتبه نخست کشوری در حوزه حجم مراتع تثبیت شده کاداستر به سیستان و بلوچستان تعلق گرفته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک سیستان و بلوچستان مهلت باقی مانده برای تعویض اسناد دفترچه‌ای به صورت تک برگ را تا پایان امسال عنوان کرد و افزود: پس از مدت زمان تعیین شده اسناد قبلی از سرویس دهی خارج خواهند شد.

وی در حوزه استعلامات دفاتر اسناد رسمی گفت: سال گذشته ۳۵ هزار و ۶۳۷ مورد استعلام در سیستان و بلوچستان انجام شده در حالیکه سال ۹۶ این رقم ۳۱ هزار و ۶۷ مورد استعلام بوده است.

ابراهیمی همچنین در مورد پاسخگویی به استعلامات دریافتی به این مرکز اظهار داشت: کار پاسخگویی به تمام استعلامات دریافت شده ۱۰۰درصد انجام شده است.

انتهای پیام/ع

مهلت  تعویض اسناد دفترچه‌ای به صورت تک برگ  تا پایان امسال

برچسب ها: اسناد ، املاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار