رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از توزیع ۳۱۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان در طرح همای رحمت همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، شهریار انصاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: سازمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با همکاری مردم خیر و نیکوکار به منظور کمک به نیازمندان در سراسر کشور طرح همای رحمت را با هدف ترویج سفره افطار و توضیع بسته‌های غذایی همانند سال‌های قبل اجرا نمود.

وی با اشاره به اجرای طرح همای رحمت گفت: این طرح همه ساله و همزمان با ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان و به همت والای خیران و داوطلبان، با توضیع سبد‌های غذایی و برپایی سفره‌های افطاری در روستا‌ها و مناطق محروم برگزار می‌گردد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان افزود: در این طرح به منظور ترویج امور خیر و مشارکت مردم و مسئولان، کمیته مشترک میان مردم، مسئولان محلی و شهرستانی ایجاد و همچنین جلسات متعددی نیز تشکیل گردیده که هدف آن حمایت و کمک رسانی به ایتام و نیازمندان سراسر کشور می‌باشد.

انصاری خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با شناسایی خانواده‌های نیازمند اقدام به توزیع سبد‌های غذایی تهیه شده از سوی این سازمان در بین نیازمندان، ایتام، بیماران و خانواده‌های زندانیان در ماه مبارک رمضان نمود.

وی با اشاره به محتویات سبد‌های غذایی گفت: برنج، روغن، حبوبات، خرما، گوشت، پنیر، قند و شکر، چای و کنسروجات با کمک خیران و نیکوکاران توسط جمعیت هلال احمر در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان گفت: در ماه رمضان سال گذشته، ۱۰ هزار و ۲۱۹ سبد غذایی به ارزش ۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال  میان محرومان و نیازمندان و خانواده‌های زندانیان و بیماران  توزیع گردید

انتهای پیام/ی
 

توزیع ۳۱۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان در ماه رمضان
برچسب ها: هلال احمر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار