حمیداوی گفت: به کارگزارانی که بازیکنان خارجی را به ما معرفی می‌کنند اعتماد نداریم و به همین دلیل خودمان به برزیل می‌رویم تا از کیفیت این بازیکنان از نزدیک آگاه شویم

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه فوتبال پدیده شهر خودرو در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش گفت: ما تمرکزمان را بیشتر روی تمدید قرارداد بازیکنان موردنیازمان که قراردادشان تمام شده بود گذاشتیم و توانستیم بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی را در تیم نگه داریم. البته ما دو بازیکن بزرگ داخلی هم جذب می‌کنیم و در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.

وی افزود: علاوه بر بازیکنان داخلی، همراه با گل محمدی سفری به برزیل خواهیم داشت تا دو بازیکن برزیلی را در صورت تایید کیفیت آن‌ها از سوی یحیی، جذب کنیم.

وی درباره کیفیت بازیکنان خارجی اظهار کرد: تیم‌های خصوصی مانند تیم ما، به هیچ عنوان علاقه‌ای به هدر دادن سرمایه ندارند و به کارگزارانی که این بازیکنان را به ما معرفی می‌کنند هم اعتماد نداریم. به همین دلیل خودمان به برزیل می‌رویم تا از کیفیت این بازیکنان از نزدیک آگاه شویم و فقط بازیکن با کیفیت جذب خواهیم کرد.

مالک پدیده شهر خودرو درباره اردو‌های خارجی و توصیه فدراسیون به برگزاری اردو‌ها در داخل کشور بیان کرد: فدراسیون هنوز دستور العملی برای نرفتن به اردوی خارجی اعلام نکرده است و امیدوارم اگر این اتفاق افتاد، شامل همه تیم‌ها شود. من شنیدم یک تیم قرار است اردویی در کانادا برگزار کند و گفته اند که هزینه این اردو توسط اسپانسر تامین می‌شود. ما هم همین کار را می‌کنیم و اسپانسر برای هزینه اردوی خارجی خود پیدا می‌کنیم که مشکلی برای این موضوع وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم در داخل کشور و مناطق خوش آب و هوا زمین تمرین و کمپ های مناسب ساخته شود تا تیم ها نیازی به برپایی اردوی خارجی نداشته باشند . هزینه ساخت این کمپ ها خیلی زود برمی گردد و باعث می شود ارز از کشور خارج نشود. اگر این کمپ ها ساخته شود ما هم هزینه برای اردوی خارجی نمی کنیم اما وقتی این کمپ ها وجود ندارد ، نمی توان از تیم های انتظار داشت در داخل کشور اردو بزنند.

حمیداوی درباره میزان هزینه‌ها و درامد باشگاهش بیان کرد: ما برای رقابت در لیگ برتر باید هزینه‌های زیادی برای تیم خود کنیم و البته کاملا باشگاه داری در ایران با شرایط موجود ضرر ده است. ما در حال حاضر فقط از جیب خرج می‌کنیم و درامد باشگاه نسبت به هزینه‌های آن بسیار ناچیز است. البته ما برنامه ریزی کردیم و با توجه به هدفی که داریم احتمالا در سال ۱۴۰۱، هزینه‌های باشگاه ما با درامد یکسان می‌شود و تا آن سال قطعا فقط ضرر می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

حمیداوی: انگار هیچ منعی برای سرخابی‌ها وجود ندارد

صادقی: پیشنهاد‌های مالی سنگینی از دیگر تیم‌ها داشتم، اما پدیده را انتخاب کردم

حمیداوی: وقتی سپاهان به بازیکن ما پیشنهاد یک و نیم میلیاردی می‌دهد چگونه او را نگه داریم؟


انتهای پیام/

اظهارات مالک باشگاه پدیده شهرخودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار