رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از لغو دومین آزمون هماهنگ واولین آزمون صنعت ساختمان و تفاهمنامه در سال جاری خبرداد.

محمد عنایتی راد، رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بدلیل گرمای شدید احتمال قطعی برق و مشکلات ناشی از آن در دریافت اطلاعات آزمون‌های هماهنگ مراکزآموزش فنی و حرفه‌ای بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی، صنعت ساختمان و تفاهمنامه مورخ ۲۳ و ۲۴ خرداد سال جاری استان خوزستان لغو شد.

وی عنوان کرد: سنجش مهارت وصلاحیت حرفه‌ای تعداد ۱۱ هزار و ۷۱۴ نفر ازمتقاضیان این آزمون به تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد سال جاری تغییر پیدا کرد.

عنایتی راد افزود: از این تعداد متقاضی ۹ هزار و ۳۳ نفر برای دومین آزمون هماهنگ و تعداد ۲ هزار ۶۲۸ نفر برای اولین آزمون صنعت ساختمان و ۵۳ نفر نیز متقاضی اولین آزمون تفاهمنامه بودند.

رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان ادامه داد: مقرر بود دومین آزمون هماهنگ و اولین صنعت ساختمان و تفاهمنامه در ۲۷ حوزه شهرستان در ۴۰۴ حرفه مهارتی به تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ برگزار شود که به تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد سال جاری تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/م

آزمون هماهنگ اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان برگزار نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار