کمیته فنی یک باشگاه لیگ برتری به درخواست اعضا در حال انحلال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال در دوران حضور وینفرد شفر بارها سعی کرد تا کمیته فنی را راه اندازی کند تا جایی که وی بهترین راه برای برون رفت باشگاه از وضعیت بحرانی را جمع آوری چند پیشکسوت تحت کمیته فنی دانست و به همین جهت از چند نام برای تشکیل این کمیته استفاده کرد.

جلسه اعضای کمیته فنی بار ها برگزار شد تا اینکه قرار شد این کمیته قرار نقش تاثیر گذاری در مسایل فنی استقلال داشته باشد. با خروج شفر و روی کار آمدن فرهاد مجیدی اعضا تصمیم گرفتند تا برای تیم در فصل نوزدهم سرمربی خارجی انتخاب کنند و از طرفی گزینه هایی را به مدیر عامل ارائه دادند.

اما از آنجایی که اعضای هیئت مدیره هم نقش بسزایی در انتخاب سرمربی جدید نداشتند کم کم صدای اعضای کمیته فنی به گوش رسید که هر یک به نوعی از انتخاب مربی ایتالیایی اظهار بی اطلاعی می کردند البته شاید در جلسات نام این مربی را شنیده باشند اما در انتخاب او احتمالا نقشی نداشتند تا همین باعث شود صدای کناره گیری را از کمیته فنی بشنویم.

اعضای کمیته فنی استقلال تصمیم گرفتند دیگر در جلسات شرکت نکنند و تنها کسی که در حال حاضر مخالف انحلال این کمیته است، شخص پرویز مظلومی است.

اعضای این کمیته گویا در صحبت های خود مطرح کردند وقتی قرار است در تصمیم گیری ها هیچ نقشی نداشته باشند بهتر است که این کمیته منحل شود چرا که با آمدن استراماچونی هم عملا کمیته فنی دیگر وجود خارجی نخواهد داشت. در یک ماه اخیر هیچ توجهی به کمیته فنی نشده و در ماجرای جذب بازیکن جدید، انتخاب سرمربی و از همه مهمتر حضور مجیدی در تیم امید همه چیز از کمیته فنی پنهان شده است که این موضوع کناره گیری را از اعضا به همراه داشته است چرا که در آینده استقلال در هر یک از موارد به مشکل بخورد هواداران از کمیتته فنی انتظار پاسخ گویی دارند و همین امر باعث کنار رفتن اعضای کمیته فنی از راس کار شده است.

با این اوصاف جمله معروف علی پروین برای بار چندم به کار کمیته فنی استقلال می آید که می گفت کمیته فنی، یعنی کشک.


بیشتر بخوانید:

دستیاران استراماچونی وارد تهران شدند

واکنش وریا غفوری نسبت به اظهارات معاون باشگاه استقلال

فتحی: استراماچونی سرمربی استقلال است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار