با انتصاب مدیر دانشگاه صنعتی اراک به عنوان رایزن علمی ، آشتیانی سرپرست این دانشگاه شد.

تغییر مدیریتی در دانشگاه صنعتی اراک/ نجفی به رایزن عملی رفت آشتیانی سرپرست شد + سوابقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با انتصاب محسن نجفی، رئیس دانشگاه صنعتی اراک، به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان در کشور‌های روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه حمیدرضا رضایی آشتیانی به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی اراک منصوب شد.

محسن سعیدی مدیر روابط دانشگاه صنعتی اراک با اعلام تغییر در ریاست این دانشگاه از انتصاب دکتر حمیدرضا رضایی آشتیانی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اراک خبر داد.

حمیدرضا رضایی آشتیانی با مرتبه علمی دانشیار دارای دکترای مهندسی مکانیک با گرایش طراحی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت ایران است و کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را هم در مهندسی مکانیک، گرایش ساخت و تولید  از این دانشگاه کسب کرده است.

وی  رتبه اول کارشناسی و کارشناسی ارشد و دفاع از رساله دکتری با درجه عالی، پژوهشگر برتر استان مرکزی در حوزه فنی و مهندسی در سال ۹۷ ،سرپرست کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی مکانیک، مدیر گروه مهندسی مکانیک، مدیر فرهنگی و اجتماعی و معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک را در کارنامه خود دارد.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی اراک رایزن علمی شد

مدیر روابط دانشگاه صنعتی اراک افزود: دکتر محسن نجفی، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اراک، به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان در کشور‌های روسیه، بلاروس، اوکراین و آسیای میانه منصوب شده است.

به گفته نجفی مدیر سابق دانشگاه صنعتی اراک در گزارشی که دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان "مدل تعیین و توزیع بودجه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برمبنای شاخص‌های عملکرد در لایحه ۱۳۹۷ بودجه" ارائه کرد دانشگاه صنعتی اراک در شاخص ارتباط با صنعت رتبه هفدهم را کسب و در جمع بیست دانشگاه برتر کشور قرار گرفت و همچنین دانشگاه صنعتی اراک در شاخص فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی ISC رتبه نهم را بعد از دانشگاه علم و صنعت تهران کسب کرد.

اکنون دانشگاه صنعتی اراک هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۶ رشته مقطع کارشناسی و ۹ رشته مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند .

انتهای پیام / ج

رئیس دانشگاه صنعتی اراک، به عنوان رایزن علمی منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.