راه یابی ۱۲ هنرجوی اهوازی به آزمون علمی کاربردی هنرستان‌ها

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک از راه یابی ۱۲ هنرجوی این ناحیه به مرحله عملی آزمون علمی کاربردی هنرستان‌های کاردانش خوزستان خبرداد.

نیسی گمراوی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  مرحله کتبی آزمون علمی - کاربردی هنرستان‌های کاردانش استان برگزار گردید و ۱۲ هنرجوی ناحیه یک اهواز توانستند با کسب نمره‌های مناسب جواز حضور در مرحله عملی این آزمون را کسب نمایند.

وی افزود: ناحیه یک اهواز میزبان ۱۳ منطقه آموزشی در مرحله آزمون کتبی بود و ۲۱۶ هنرجوی کاردانش ۱۳ منطقه از جمله نواحی ۴ گانه اهواز به میزبانی ناحیه یک اهواز ۱۱ اردیبهشت امسال در دو هنرستان شهید رجایی ویژه پسران و هنرستان دارالفنون ویژه دختران به رقابت پرداختند.

نیسی گمراوی بیان داشت: سال گذشته تنها ۴ هنرجو موفق به کسب جواز حضور در مرحله عملی این آزمون شده بودند و توجه به رشته‌های کاردانش یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در جهت توسعه تخصص و آمادگی ورود به بازار کار در بین دانش آموزان است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز عنوان کرد: در جامعه امروز، برنامه‌ریزی در راستای توسعه کمی همراه با کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کاردانش و مهارتی، نوعی سرمایه گذاری هوشمندانه برای دست‌یابی به توسعه پایدار است.

انتهای پیام/م

برپایی مرحله کتبی آزمون علمی - کاربردی هنرستان‌های کاردانش خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.