مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: هیچگونه مدرکی درباره قرارداد محمد بلبلی از سوی هیچ باشگاهی به سازمان لیگ ارسال نشده است.

فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر اینکه محمد بلبلی به دلیل سر و سامان نداشتن سازمان لیگ راه افتاده و با وجود قرارداد داشتن با این باشگاه یک قرارداد هم با استقلال و فولاد بسته است، بیان کرد: بیات ابتدا قوانین را مطالعه کند و سپس درباره سازمان لیگ نظر بدهد. رسانه ها قضاوت کنند وقتی هیچگونه مدرکی درباره قرارداد محمد بلبلی از سوی هیچ باشگاهی به سازمان لیگ ارسال نشده است، چگونه می توانیم درباره او بحث کنیم.

او ادامه داد: اگر بازیکن با مسئولیت خودش اقدام به عملی می کند، خودش هم باید جواب بدهد نه سازمان لیگ. بیات به چه حقی می گوید سازمان لیگ بی در و پیکر است. اگر مدرکی ارسال شد و ما سپیدرود را در جریان نگذاشتیم بحث متفاوت بود. به نظر می رسد بیات در شرایطی نیست که از قوانین مطلع باشد و به او تذکر جدی می دهیم تا ابتدا به قوانین اشراف پیدا کرده و به سازمان لیگ هم احترام بگذارد.

محمودزاده تصریح کرد: وقتی مدرک یا قراردادی از بلبلی به سازمان لیگ نرسیده است، مگر می توانیم اظهار نظر کرده و درباره معتبر بودن این قرارداد صحبت کنیم؟ ما فقط در رسانه ها اخبار مربوط به بلبلی را خوانده ایم و تاکنون هیچ مدرکی به سازمان لیگ از او ارسال نشده است. بیات به چه حقی به سازمان لیگ توهین می کند و به خودش اجازه چنین کاری می دهد؟!

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره قرارداد بستن بلبلی با ۲ تیم سپیدورد و استقلال همزمان با قرارداد داشتن او با باشگاه سپیدرود بیان کرد: طبق قوانین هر بازیکن حرفه ای و آماتور می تواند پس از اتمام یک فصل با مسئولیت خودش اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کند اما باید مسئولیت حقوقی این کار را هم بپذیرد. اگر بازیکنی فسخ یک طرفه کرد و باشگاه به این موضوع اعتراض داشت، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مرجع رسیدگی کننده به این پرونده است. باید بازیکن مسئولیت کار را هم خودش بپذیرد و امکان دارد او محکوم بشود. هر باشگاهی بخواهد ادعایی درباره بازیکن داشته باشد باید این ادعا را در کمیته تعیین وضعیت مطرح کند. باز هم تاکید می کنم هیچ مدرکی از سوی هیچ باشگاهی درباره محمد بلبلی به سازمان لیگ ارسال نشده است. از طرفی هر باشگاهی منجر به فسخ قرارداد بازیکن یک باشگاه دیگر بشود و باشگاه مبدا شکایتی داشته باشد باید این پرونده در کمیته تعیین وضعیت به جریان بیفتد. 

او در پایان تصریح کرد: به بیات تذکر جدی می دهم اینگونه علیه سازمان لیگ صحبت نکند. او خود را جای مسئولان این سازمان بگذارد و بگوید وقتی مدرکی از قرارداد بلبلی در سازمان لیگ وجود ندارد، چگونه می توانیم بلبلی را محکوم کنیم. 


بیشتر بخوانید: محمد بلبلی به استقلال تهران پیوست


انتهای پیام/

واکنش محمودزاده به اظهارات بیات درباره سازمان لیگ فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار