کارگاه آموزشی چهل حدیث خانواده در نمایشگاه دستاورد‌های قرآنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

برگزاری  کارگاه چهل حدیث خانواده در نمایشگاه دستاورد‌های قرآنی آستان قدس رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: در این کارگاه یک مجموعه ده جلدی احادیث خانواده برای مطالعه در اختیار بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد : هر یک از این کتابچه‌ها ویژه گروه سنی خاصی از جمله کودک و نوجوان دختر و پسر،  والدین پدر و مادر، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاست .

رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت:  در کارگاه چهل حدیث خانواده یکی از کتاب‌های مجموعه ۱۰ جلدی حدیث متناسب با سن و جنس مراجعه کننده در اختیار او گذاشته می‌شود تا ضمن مطالعه اجمالی ۴۰ حدیث نوشته در این کتاب  دو حدیث را گلچین و درباره معنا و مفهوم آن با کمک مربی حاضر در این کارگاه تفکر و تدبر کند.

شجاع افزود :  مراجعه کنندگان به این کارگاه بعد از انتخاب دو حدیث متن احادیث و ترجمه و همچنین برداشت خود را از مفهوم آن  روی برگه می‌نویسند و کودکان نیز با استفاده از وسایلی که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود یک نقاشی متناسب با موضوع حدیث می‌کشند .

وی ادامه داد :نمایشگاه «دستاورد‌ها و توانمندی‌های قرآنی آستان قدس رضوی» تا بیست و سوم خردادماه در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره یک پذیرای زائران  مجاوران و علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی است.
 
انتهای پیام //ا.ز

 

برچسب ها: قرآن کریم ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.