مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر از فرهنگیان در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: در تعطیلات ۴روزه عید سعید فطر بیش از ۲هزار و ۴۰۰ خانوار فرهنگی و بیش از ۱۰هزار نفر در ۶ پایگاه اسکان فرهنگیان استان اردبیل پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان پذیرش فرهنگیان از شهرستان‌های مشگین شهر، سرعین و اردبیل گزارش شده است، از شروع اسکان فرهنگیان از ۲۵خرداد سالجاری در استان اردبیل خبر داد و تصربح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان استان اردبیل به منظور جلب رضایت فرهنگیان امسال در ۱۹پایگاه و هزار و ۲۲۳ کلاس مجهز در ۱۴۴مدرسه استان اردبیل در تعطیلات تابستانی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان در استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته از لحاظ میزان پذیرش میهمانان فرهنگی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده بودیم، بیان کرد: در تابستان سال گذشته ۱۰۸هزار خانوار فرهنگی و ۳۹۵هزار نفر را در مراکز اسکان فرهنگیان استان اردبیل پذیرش کردیم.

ناصری گفت: برنامه ریزی لازم برای بازدید از پایگاه‌ها و مدارس محل اسکان برای کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران فرهنگی انجام شده که امیدواریم رضایت خاطر میهمانان در استان حسینی و چشمه‌های بهشتی را فراهم سازیم.

وی با اشاره به مشارکت ۴۷۳ نفر عوامل اجرایی در امر اسکان تابستانی افزود: در هر یک از نواحی ۱۹گانه آموزشی، پایگاه‌های اسکان تدارک دیده شده است که مراجعان می‌توانند اطلاعات لازم را از پایگاه‌ها کسب کنند.

انتهای پیام/ح

شروع اسکان تابستانی فرهنگیان از ۲۵ خردادماه

برچسب ها: اسکان ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار