نخستین نشست آسیا و اقیانوسیه صبح امروز و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ریاست ایران برگزار شد.

نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی از وزرا و نمایندگان ۶۲ کشور عضو این مجمع برگزار شد.

این نشست که درباره اکوسیستم نوآوری و فناوری صحبت می‌کند با همکاری کشور‌های عضو اسکاپ برگزار شده است و طی دو روز و در پنل‌های تخصصی به موضوع توسعه اکوسیستم نوآوری می‌پردازد.

این نشست با حضور معاون دبیرکل سازمان ملل متحد، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید رضا عاملی در حال برگزاری است.

تکنولوژی به توسعه شهر هوشمند کمک می‌کند

جاباناه دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد -اسکاپ- و معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در این نشست اظهار کرد: علم و تکنولوژی موفق به ایجاد انقلابی شگرف در کشور‌های مختلف و در بستر سیاست و اقتصاد شده است.

وی ادامه داد: تکنولوژی به توسعه شهر هوشمند کمک می‌کند و به بهبود فضای محیط زیست کشور منجر می‌شود.

دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد اسکاپ با اشاره به تکنولوژی بیان کرد: تاکید مجمع اسکاپ تکنولوژی همه گیر در جهان است، زیرا به کمک این تکنولوژی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

جاباناه بیان کرد: ما باید یک پلت فرم جدیدی را در جهان ایجاد کنیم تا به واسطه آن بتوانیم به توسعه جهانی کمک کنیم.

وی تصریح کرد: مجمع آسیایی از اعضای خود در راستای توسعه تکنولوژی و علم جهانی حمایت می‌کند، زیرا در بستر این علم می‌توان به انقلابی شگرف در تمام حوزه‌ها رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار