هشتمین قسمت از برنامه استعدادیابی «عصرجدید» با حضور شرکت کنندگان مختلف به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت هشتم مسابقه عصر جدید ۲۰ خرداد ماه روی آنتن شبکه سه رفت و در این قسمت شاهد حضور استعداد‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت هستیم.

عصر جدید

نخستین اجرای برنامه هشتم طناب‌زنی رنگی و آتشین هوتن شکاری بود. او در فصل مقدماتی با شعار "صبوری می‌کنم" اجرا کرد و امشب با شعار «نبرد با خیر و شر» نمایش خود را روی صحنه آورد.

ابتدا آریا عظیمی نژاد رای خود را مثبت اعلام کرد، اما رای خود را تغییر داد و گفت اشتباه کردم، البته به تلافی قسمت قبل امین حیایی سمت او رفت و روی صندلی عظیمی نژاد نشست و رای او را از طرف خود سفید کرد.

عصر جدید

سعید فتحی روشن بعد از پیش‌بینی درست مسابقه فوتبال، در دور مقدماتی اینبار کار متفاوت و هیجان انگیزی را انجام داد.

او با پوشیدن یک حوله حمام وارد صحنه شد و از داوران خواست تا رنگ لباس او را حدس بزنند و او موفق به ذهن‌خوانی درست داوران درباره رنگ لباسش شد و چهار رای مثبت را کسب کرد.

عصر جدید

سیدسالار میرکریمی در دور مقدماتی ماجرای خواستگاری‌اش را سوژه استندآپ‌کمدی انتخاب کرد و در این فصل با شرکت‌کننده‌ها و داوران شوخی کرد و با سه رای مثبت همراه شد. حتی در بخشی سکانس معروف نوید محمدزاده در فیلم «متری شش و نیم» را اجرا کرد.

عصر جدید

همچنین محسن ضیایی نمایش مهیج و نورانی با لیزرِ را انجام داد و توانست توانایی کار با حلقه را به نمایش لیزر اضافه کند و همه را به وجد آورد.

عصر جدید

در نهایت در قسمت هشتم داوران سعید فتحی و محسن ضیایی را به عنوان برگزیده انتخاب کردند و حالا باید منتظر رای مردم باشیم.

حرف های علیخانی با مردم درباره کمک به سیل زدگان

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری در برنامه دیشب «عصر جدید» گفت: از حادثه سیل فروردین ماه زمان زیادی نگذشته است، اما همدردی تمام مردم ایران با هموطنان سیل زده تداوم داشته و هیچ کدام از ما دوست نداریم فراموش کار باشیم.

وی افزود: هموطنان سیل زده کماکان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و به معنای واقعی، خانه و کاشانه شان را آب برده است.

تهیه کننده «عصر جدید» ادامه داد: به لطف مردم، کار بزرگی در فروردین ماه و در قاب «عصر جدید» شکل گرفت و به نمایندگی از مردم این افتخار را داشتیم که اولین محموله شامل یک گاز، یک یخچال، دو تخته فرش و یک تلویزیون را با گروه «عصر جدید» به لرستان، شهرستان پل دختر ببریم و به ۵۰۰ خانواده تقدیم کنیم.

علیخانی اظهار داشت: وقتی این ۵۰۰ خانواده وسیله‌های خود را تحویل می‌گرفتند لحظات فوق العاده‌ای رقم خورده بود و برایشان باور نکردنی بود که هموطنانشان از نقاط مختلف کشور کنار یکدیگر قرار گرفتند و توانستند یک زندگی نو بسازند.

وی بیان کرد: من و همه دوستانم در برنامه «عصر جدید» به دلیل شناختی که از عمق قلب‌های مردم داریم دلمان به شدت روشن است که می‌توانیم این ماجرا را به قدری توسعه دهیم که شاید بتوانیم برای همه این خانواده‌ها که نزدیک به ۵۰ هزار خانواده در استان‌های مختلف هستند، وسایل زندگی را نو کنیم.

علیخانی ادامه داد: با همراهی مردم، مشارکت هلال احمر و یک روش ساده و امن کاری بزرگ انجام می‌دهیم. مردم می‌توانند با شماره گیری # ۱۱۲*۷۸۰* از هزار تومان تا ۲۰۰ هزارتومان پرداخت کنند. این پول‌ها کنار یکدیگر قرار می‌گیرد، هلال احمر نیز حتما کمک می‌کند و همه کمک‌ها صرف وسایل نو و ایرانی برای همه هموطنانی می‌شود که وسایلشان را از دست دادند و چشم انتظارند تا مدد و مهربانی به آن‌ها برسد.

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: مطمئنم با کمک یکدیگر، در مدت زمانی کوتاه حتی تا قبل از پایان شش ماهه اول سال این ماجرا محقق می‌شود و اولویتمان نیز خانواده‌هایی هستند که فرزند یتیم دارند، سرپرست خانواده شان یک خانم است و یا فرزندان معلول دارند. هرقدر کمک‌های مردمی بیشتر جمع آوری شود می‌توانیم به سراغ همه آن‌ها برویم.

گفتنی است؛ در فصل دوم داوران دو اجرا را در هر برنامه انتخاب می‌کنند و انتخاب نهایی به عهده مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اندیا
۱۷:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من کمدین خیلی چرت بود اصلا معنی نداشت ولی کار سعید فتحی روشن عالی بود ولی من نمیدونم چرا داورا به هر چیزی رای مثبت میدن.
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۶:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
من از همه ی برنامه ها خوشم میاد
دست هر چهار داور درد نکنه مخصوصا آقای حیایی من بازیگریشونو خیلی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ntn_rahgozar
۱۲:۵۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
اینا همش حقه بوده و چیزای نه از پیش طراحی شده بلکه در لحظه طراحی شده با توجه به سوالاتی که خودش میخواسته بپرسه وگرنه چطور نتونست نتیجه داورا رو حدس بزنه و حتی اشتباه هم گفت
Iran (Islamic Republic of)
ntn_rahgozar
۱۲:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
درضمن رنگ شلوارش قرمز بوده و اسپری قرمز هم وجود داشته ولی امین حیایی از نارنجی استفاده کرد و این متفاوت با رنگ شلوار سعید فتحی بوده برای جورابها هم اون از حقه زبانی استفاده کرد که میگفتن توی ایینه برعکس میشه اینجا بر عکس بود یعنی وقتی مستقیم رو به داورا می ایستاد و پشت به ایینه اون موقع میشد برعکس
Iran (Islamic Republic of)
ntn_rahgozar
۱۲:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
اجرای سعید فتحی همراه با حقه بوده احتمال زیاد
مثلا میتونسته اون نقاشی رو به شکلی طراحی کنه که وقتی رنگ رو. روی اون میپاشه رنگ از قبل تعیین شده توسط خودش رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
AMIR
۱۰:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
من که از کمدین متنفرم. مثل خاله بازی شده عصر جدید. به نظر من سه تا اجرای دیگه خوب بود اما کمدین حقش نبود که چراغ سفید بگیره
Germany
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
بهترین اجرا از اول تا حالا همین سعید فتحی بوده که جذابه
-
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
***تاکنون صرفاً سعید فتحی روشن و فردی که مهارت استفاده از شمشیر را داشت در این برنامه عالی بودند ، ****بدترین شرکت کننده ها کسانی بودند که بدنبال ارائه بازیگری بودند و آمده بودند که تئاتر بازی کنند و متاسفانه برخی داوران !!!!! هم چراغ سفید به آنها دادند ، در این خصوص آن دخترک نقال و آن زنی که چند سال سابقه بازیگری داشت افتضاح گزینش داوران بودند.
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۰۶:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
این قسمت عصر جدید واقعا فاجعه بود. کمدین ک بی مزه ترین و بی استعدادترین بود من نمیدونم چرا بهش سه تا چراغ سفید دادن واقعا مسخره بود .اون بازی با لیزر هم که اصلا با لیزر کاری نکرد البته هنرش توی حرکت حلقه خیلی خوب بود ولی الکی لیزر بسته بود به دستش بعضی وقتا روشن میکرد اسمش رو هم گذاشتن ترکیبی! خب میومد با همون حلقه حرکت میزد اصلا لیزر هیچ معنی و مفهوم نداشت. شعبده باز باحال بود ولی نمیدونم چرا رنگ پیرهنش ی چیز دیگه بود اصلا فرق داشت ولی داورها چیزی نگفتن .
Iran (Islamic Republic of)
healer
۰۳:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
من یه ذره از سعید فتحی می ترسم...آخه ذهن خوانی از قبل و نه در لحظه حال پشتش چی میتونه باشه...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
شعبده بازی اشکال شرعی داره.
حتی میتونید دلایلش رو از پاسخ به سوالات شرعی و اعتقتادی بپرسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
عجیبه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
چه مسخره بازی شده هر کی چراغ اون یکی رو سفید میکنه
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۶:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
درعوض خنده داره
آخرین اخبار