رئیس پلیس پایتخت گفت:صنوف در تهران تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

بساعت کاری صنوف تا یک بامداد/ حیات شبانه در پایتخت پایان یافته استه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: صنوف تنها در ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت تا سحر را داشته اند و پس از پایان ماه رمضان این امر منتفی است و ساعت فعالیت صنوف صرفا تا یک بامداد است.

وی افزود:در صورت مشاهده عدم رعایت این موضوع با صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

سردار رحیمی بیان کرد:از طریق معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همه صنوف اعلام شده که زیست شبانه نداریم و صرفا صنوف تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

همچنین، سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد طرح حیات شبانه اظهار کرد: این طرح فقط برای ایام ماه مبارک رمضان بوده و با پایان یافتن ماه رمضان این طرح هم به پایان رسیده و در پایتخت چیزی به اسم حیات شبانه یا زیست شبانه نداریم.

وی افزود: هیچ مغاره‌ای اجازه فعالیت بعد از ساعت یک بامداد را ندارد و اگر هم مغازه‌ای باز باشد ما مطابق با قانون نظام صنفی با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: به تمامی صنوف هم اعلام کردیم که زیست شبانه نداریم و نحوه فعالیت‌تان باید به قبل از ماه رمضان برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
کار خوبی است هم در مصرف برق صرفه جویی میشود
هم بستر بعضی از مشکلات اجتماعی برچیده میشود
کاهش ترافیک سرو صدا و... هم میتونه قابل توجه باشه
آخرین اخبار