معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هزار و ۵۰۴ خانوار مددجو در استان از سیل اخیر خسارت دید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به آسیب دیدن هزار و ۵۰۴ خانوار مددجو در استان از سیل اخیر، گفت : هم اکنون کار ارزیابی خسارت‌های وارده به منازل و وسایل خانوار‌های مددجو به پایان رسیده و این خانوار‌ها در انتظار دریافت غرامت خسارت از سوی سازمان بیمه گر هستند.

وی گفت : هزار و ۵۰۴ خانوار مددجو در استان کرمانشاه در جریان سیل اخیر آسیب دیدند.

رحمتی پور با بیان اینکه این سیل به تعدادی از منازل این مددجویان آسیب جدی زده و موجب تخریب واحد‌های مسکونی آنان شده است، ادامه داد: همچنین در جریان این سیل برخی از منازل این خانواده‌های تحت حمایت در حد تعمیرات آسیب دیده و برخی دیگر از خانواده‌ها نیز وسایل و کالا‌های ضروری زندگی خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی واحد‌های مسکونی و وسایل منازل خانوار‌های مددجو تحت پوشش بیمه است، تصریح کرد: هم اکنون کار ارزیابی خسارات‌های وارده به منازل و وسایل خانوار‌های تحت حمایت به پایان رسیده و این خانوار‌ها در انتظار دریافت غرامت خسارت از سوی سازمان بیمه گر هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: کمیته امداد همچنین در اردیبهشت ماه به منظور کمک بیشتر به خانوار‌های خسارت دیده از سیل یک برابر کمک معیشت ماهانه به این خانوار‌ها پرداخت کرده است.

به گفته کیومرث رحمتی پور تعدادی وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های مددجو کرمانشاهی آسیب دیده از سیل خریداری شده که این اقلام بین این خانوار‌ها در حال توزیع است .

 

 

انتهای پیام/د

کار ارزیابی خسارت‌های وارده به منازل و وسایل خانوار‌های مددجو به پایان رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.