مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد ماه در مجموعه باغ زیبا برگزار شد.

جشن تولد هنرمندان متولد خرداد برگزار شد/ تاکید بر حفظ آبروی هنرمندان پیشکسوتبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد ماه روز دوشنبه ٢٠ خرداد در مجموعه باغ‌ زیبا برگزار شد.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ابتدای مراسم، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: خوشحالم که این جشن‌های تولد ادامه پیدا کرده و امیدوارم موسسه سرپا باشد تا این جشن‌ها ادامه یابد. بهترین لحظات من و همکارانم در این موسسه همین جشن‌های و مسافرت‌ها و برنامه‌های خوش با هنرمندان است.

او با بیان اینکه در اردیبهشت از ١٢ هنرمند تئاتر تجلیل کردیم، از پرویز بهرام و علی رضا یاد کرد و بیان کرد: همچنان در حال پیگیری بخش دانشگاه علمی کاربردی کرج که مربوط به فرهنگ و هنر و در حال واگذاری است، هستیم. امیدواریم این دانشگاه را بگیریم تا از تجارب شما برای آموزش و تدریس استفاده کنیم که نوعی درآمدزایی برای شما و موسسه باشد.

عظیمی افزود: من انتظار تعامل بیشتر را از اعضا و هنرمندان دارم، چرا که تعداد اعضای این موسسه به بیش از ٨٠٠ نفر رسیده است. شاید رسیدگی ما سخت شود، اما با تعامل شما با یکدیگر بهتر می‌توان این موسسه را اداره کرد.

او خظاب به استاد جعفری بهنام که چندی پیش در بستر بیماری و بیمارستان بودند، گفت: ما از این موضوع بی خبر بودیم و خوشحالم که امروز در این جمع هستید.

او با اشاره به فیلم و عکس‌هایی که این روز‌ها از وضعیت هنرمندان پیشکسوت در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: خانم صدیقه کیانفر در بیمارستان بودند و ما توانستیم به ایشان سر بزنیم. البته فیلم‌هایی در فضای مجازی از ایشان منتشر شده که از سینما گله‌مند هستند و ما تا حد امکان به ایشان کمک کردیم، اما مسئولین هم باید به این موضوع توجه کنند.

او اضافه کرد: در همین راستا فیلمی ناراحت کننده از احمد پورمخبر که عضو انجمن ما نیست پخش شده، انتظار ما از جامعه این است که بدانند با افرادی سر و کار دارند و ممکن است دچار فراموشی شده باشند و پخش کردن فیلم‌هایی از آن‌ها اتفاقات ناخوشایندی را رقم می‌زند. این موضوع شایسته یک جامعه فرهنگی نیست. از انعکاس این فیلم‌ها و عکس‌ها باید پیشگیری شود.

او ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیریت موسسه بیان کرد: اگر اتفاقات خوبی در این موسسه می‌افتد به خاطر این است که هیچ وقت هیچ مشکلی در هیئت مدیره به وجود نیامده و تمام اعضا همیشه ١٠٠ قدم جلوتر از ما گام برمی‌دارند.

عظیمی در بخشی از صحبت‌هایش درباره روند برخی کار‌های موسسه و خدمات آن توضیح داد و از پیشکسوتان خواست که هرگونه انتقادی نسبت به تمام فعالیت‌های موسسه دارند آن را بیان کنند.

سپس از هنرمندان متولد خرداد که در این مراسم حاضر بودند، تقدیر شد.

غلامعلی رومی، محمدتقی شاهرخ، شهین پزشکی، حسین فخیمی، بهناز ذاکری، رحیم رفیعی‌منش، پروین بهمنی، محمدرضا رحمانی لشکر، سید عباس روحانی، فرمان مرادی، سید غلامرضا میرمعنوی، کامبیز درم‌بخش، عباس تهران تاج، منوچهر نوح‌سرشت، حسن عظیمی، علی نعمتی، مهری شیرازی، جهانگیر الماسی، سعید شمس انصاری، عبدالحی شماسی، محسن شاندیز، هادی منتظری، زیداله طلوعی، محمدرضا جعفری بهنام، هنگامه اخوان از جمله هنرمندان متولد خرداد حاضر در این آیین بودند.

پروین کوثری نیز از هنرمندان متولد خرداد است که از او تقدیر شد، اما او در بستر بیماری به سر می‌برد و برادرش در این مراسم به جای او حاضر شد.

هنرمندان حاضر در پایان مراسم شمع تولد خود را فوت کردند و در یک قاب عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینما ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار