اولین جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها در سال ۹۸ به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های ما در بخش کشاورزی است، گفت : توسعه گلخانه‌ها می‌تواند اشتغال و درآمدزایی مناسبی برای استان بوجود آورد.

وی ظرفیت استان کرمانشاه را برای توسعه گلخانه‌ها بالا دانست و گفت : می‌بایست پتانسیل توسعه گلخانه‌ها در شهرستان‌های استان و در مناطق مختلف استان شناسایی و روی آن کار کارشناسی انجام شود.

حاتمی با بیان اینکه بر اساس برنامه سه ساله سازمان، سطح توسعه گلخانه‌ها هدف گذاری می‌شود افزود: برای تحقق برنامه ها، روند توسعه گلخانه‌ها را با جدیت پیگیری می‌نماییم.

وی تصریح کرد: به منظور بررسی روند پیشرفت توسعه گلخانه‌ها در استان، جلسات ستاد به صورت مستمر هر ۱۰ روز یکبار برگزار خواهد شد.

وی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست روند توسعه گلخانه‌ها تلاش مضاعفی داشته باشند و در هر جلسه روند توسعه گلخانه‌ها را گزارش نمایند.

در این جلسه وضعیت گلخانه‌های فعال و غیر فعال استان بررسی شد و در این راستا برنامه توسعه گلخانه‌های استان طی سالجاری و سنوات آتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پیش از برگزاری جلسه ستاد گلخانه‌های استان، ادامه عملیات مبارزه با پوره سن در مناطق سرد و معتدل و شناسایی و معرفی پروژه‌های عمرانی و پیشنهادی بخش کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان و نحوه پرداخت خسرات سیل مطرح و پیشنهادات لازم ارائه گردید .

 

 

انتهای پیام/د

توسعه گلخانه‌ها می‌تواند اشتغال و درآمدزایی مناسبی بوجود آورد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.