مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش  اختصاصی خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی در روز پنجشنبه ۲۳/۳/۱۳۹۸ با حضور حدود هزار نفر از خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علت برگزاری جشنوار این هست که در کنار تقدیر از خیرین نمونه استان، جذب خیرین جدید را داشته باشیم و همچنین از فعالیت‌های که داشته ایم آمار را هم به خیرین بدهیم.

حسین پور همچنین در نشستی خبری با اهالی رسانه افزود: با توجه به وجود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در استان همچنان از نظر داشتن فضای آموزشی یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از متوسط کشور عقب‌تر هستیم.

وی در ارتباط با سرانه فضای آموزشی استان تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی که فضا‌های آموزشی، تربیتی و ورزشی در کشورمحسوب می‌شوند هم اکنون ۵.۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز است در حالی که این سرانه در خراسان رضوی ۴.۲ متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: سال ۹۷ حدود هزار و ۲۸ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید که از این مقدار ۱۳۹ پروژه با مشارکت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

حسین پور افزود: استان خراسان رضوی سال گذشته از حیث بهره برداری از پروژه‌های جدید آموزشی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

انتهای پیام//ا. آ

مشارکت خیرین مدرسه ساز در ۱۳۹ پروژه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار