مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیستم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف مواد مخدر از نوع تریاک

سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باند‌های قاچاق، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی آبادان با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه دونفر از قاچاقچیان مواد مخدر را در محور آبادان به خرمشهر شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی محل مورد نظر بازرسی که مقدار ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک به صورت بسته بندی شده به همراه یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و یک قبضه سلاح شکاری وتعداد۶عدد فشنگ شکاری غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد:در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ محسن تقی زاده گفت:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد و از هموطنان خواست هرگونه مورد مشکوکی را بلافاصله از طریق تماس فوریتی ۱۱۰ پلیس را مطلع نمایند.

دستگیری سارق به عنف تلفن همراه

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در گفت وگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تلفن همراه در آبادان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر این فرماندهی با کار اطلاعاتی دقیق، طی یک اقدام عملیاتی طرح ریزی شده، موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را که با تهدید چاقو به وسیله موتور سیکلت، تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کرد، شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه و منزل در نقاط مختلف شهرستان آبادان اعتراف کرد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه در این خصوص یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهم به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.