فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق و کشف ۱۳ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.

سارق سیم و کابل برق درکرمان دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان، دستگیری عامل یا عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری ۱۲ شهر کرمان با انجام یکسری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند مشخصاتی از سارق بدست آورند.

سرهنگ "فداء" ادامه داد: ماموران انتظامی با بدست آوردن این اطلاعات موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضایی در یک اقدام ضربتی سارق را در داخل مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی پلیس متهم با توجه به شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ فداء بیان کرد:سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با بیان اینکه پلیس با به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار