کشتی آرای از کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به روز گذشته و همچنین رسیدن حباب سکه به ۴۲۰ هزار تومان خبر داد.

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قیمت سکه نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی را در بازار تجربه کرده است و  امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور با اشاره کاهش نرخ جهانی طلا گفت:  قیمت جهانی طلا ۱۵ دلار کاهش پیدا کرده است  و برآوردها از خرید و فروش های امروز نشان می دهد که معاملات در بازار کم بوده است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت سکه نسبت به دیروز/ حباب سکه به ۴۴۰ هزار تومان رسید 


کشتی آرای با اشاره به  اینکه روند کاهشی نرخ دلار منجر شده است تا که میل به خرید طلا در بازار کاسته شود تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کاهشی بازار تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف کشور با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به ۴۲۰ هزار تومان رسیده است اظهار کرد: حباب سکه نسبت به دیروز ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

کشتی آرای از مردم درخواست کرد تا زمانی که بازار آرام است به خرید و فروش طلا و سکه اقدام کنند چرا که سودجویان و دلالان از این امر سوءاستفاده می‌کنند.

گفتنی است که امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۳۲۶ دلار ۳۴ سنت رسید.  هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۰۷ هزار و ۹۱۲ تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام/

کاهش نرخ دلار عاملی برای ارزان شدن طلا و سکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
قیمتها خیلی خیلی بالاست باید پایین تراز اینها بیاید چندین ماه است که اعلام میشود سکه حباب دارد وقیمت آن کاذب است چه کسی باید به این امر رسیدگی کند
آخرین اخبار