رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مراسم دانش آموختگی ۳۷۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور خانواده‌های دانشجویان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمناندکتر نوید دانایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: امروز مراسم دانش آموختگی ۳۷۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ۲۱ رشته برگزار شد.

وی افزود: دانشجویان در ۱۸ رشته‌ی کارشناسی و ۱ رشته کاردانی و رشته‌های پزشکی عمومی و دندانپزشکی عمومی امروز فارغ التحصیل شدند.

دکتر دانایی در ادامه با دعوت از مردم استان سمنان برای شرکت در پویش کنترل فشار خون گفت: همه مردم بالای ۳۰ سال می‌توانند در این پویش شرکت کنند و با حضور در پایگاه‌های بهداشتی، مراکز درمانی، خانه‌های بهداشت روستایی فشار خون خود را به طور رایگان اندازه گیری و ثبت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: بسیج ملی فشارخون از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد یافت و با توجه به اینکه فشارخون عاملی بسیاری از سکته‌ها و بیماری‌های کلیوی بوده بنابراین کاهش بار بیماری‌های پرهزینه و ابعاد روانی این‌گونه بیماری‌ها از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام / گ

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار