لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره کارکتر خود در سریال «گاندو» توضیحاتی مطرح کرد.

«گاندو» با تمام سریال‌های پلیسی متفاوت است/ در این سریال من یک مامور امنیتی کنش‌مند و عملیاتی هستمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  لیلا اوتادی درباره کار با گروه «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت: این سریال بسیار سریال خاص و خوبی است و جواد افشار به عنوان یک کارگردان بسیار حرفه‌ای با تیم و بازیگران همراه بود. این بازیگر اضافه کرد: برای من کار با جواد افشار تجربه بسیار خوبی بود که قطعاً برایم یادگار خواهد ماند.

وی درباره موضوع سریال افزود: «گاندو» سریالی با موضوعی امنیتی است که با تمام سریال‌های پلیسی متفاوت است، چون دوربین ثابت نیست و در هر سکانس با اتفاقات و کات خوردن‌های زیادی برای شخصیت‌ها همراه است.

اوتادی این نوع فیلمبرداری و تدوین سریال باعث جذابیت بیشتر پروژه دانست و گفت: این اتفاقات باعث ایجاد هیجان بیشتر در بیننده می‌شود. اگرچه که «گاندو» مخاطبان خاص خود را دارد، ولی هر بیننده‌ای از دیدن سریال لذت خواهد برد.


بیشتر بخوانید:«گاندو» واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشد / به دنبال تخریب یکدیگر نباشید


اوتادی درباره نقش خود نیز توضیح داد: من یکبار در سریال «زخم» نقش پلیس را بازی کرده بودم، ولی در آنجا یک روانشناس بودم که با متهمین وارد گفتگو می‌شود، ولی در «گاندو» من یک مامور امنیتی کنش‌مند و عملیاتی هستم.

وی در پایان گفت: این نقش برای خودم بسیار دوست داشتنی بود و از این کاراکتر لذت بردم و امیدوارم مخاطبان هم با این شخصیت ارتباط خوبی برقرار کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

گفتگویی جذاب و خواندنی با لیلا اوتادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار