حسینی گفت: تا پیش از مهر امسال تمام مدارس خشت و گلی کشور بازسازی می‌شوند و جای خود را به کلاس‌های با کیفیت می‌دهند.

سرپرستبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز ملی و نکوداشت خیرمدرسه‌ساز محمدرضاحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز با عنوان «مهر خوبان» با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولان مربوطه عصر امروز در باغ موزه هر ایرانی  برگزار شد.

در این مراسم حسینی اظهار کرد: امروز خوشحالیم که ایران مرزهای دانش را طی کرده است و توسعه دانش بنیان  متوازن خواهد بود.

وی ادامه داد: بدون شک سازمان تحقق رشد علم و بالندگی جامعه مدرسه است، امروز جامعه ما نتیجه دیروز مدارس است و فردای جامعه نتیجه امروز مدارس خواهد بود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به تحول در جامعه کمک می کنند، گفت: خوشحالم امروز در اولین روز کاری در جلسه پر ارج و اهمیتی مانند بزرگداشت دکتر حافظی شرکت کرده‌ام.

تاسیس بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درسی به دست خیرین مدرسه ساز 

حسینی بیان کرد: خوشحالم که بگویم از مرقد مطهر رضوی مجمع خیرین مدرسه ساز آغاز شد و امسال بعد از مدتی مدیدی منشا خبر و برکات شده است و بیش از ۱۳۰ هزار کلاس درس به دست خیرین ساخته شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: به همت خیرین سرانه فضای آموزشی به ۵/۲ مترمربع افزایش یافته است و برای تداوم این مسیر به دو کار باید همت کنیم اول آنکه خیرین دانش آموزی را با هدف  فرهنگ سازی کار خیر رشد دهیم و  دیگری آنکه با تاثیر گرفتن  از این فعالیت کارهای ارزشمندتر دیگری را تسری دهیم و خیرین هم یار، خیرین فن یار و مواردی از این دست را در دستور کار داشته باشیم.

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت تا اول مهر مدارس خشت و گلی را به جز سیستان و بلوچستان به اتمام خواهد رساند همچنین تمام بخاری‌های نفتی را تا اول مهر جمع آوری می‌کنیم.

حسینی گفت: امیدوارم قادر باشیم خصلت خوبی ها را در جامعه ترویج دهیم و با حرارت خوبی  سوزانتده رذیلت ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
مدرسه محله ما ۴۶ ساله شده داره تکه تکه میشه خطر ناک خیلی شهرستان رودان برنطین
آخرین اخبار