مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان، سومین استان حادثه خیز سیل در کشور است گفت: دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی باید اقدامات پیشگرانه در زمینه سیل و زلزله را در طول سال اعلام و عملیاتی کنند.

آذربایجان شرقی سومین استان حادثه‌خیز سیل کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هنربر مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در جلسه شورای مدیریت بحران آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع بحران ناشی از حوادث طبیعی، گفت: سیل اخیر، آتش سوزی بازار و... نشان داد که باید مواردپیشگیرانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی سرعت اطفای آتش سوزی بازار تبریز و امکانات ایجاد شده و توان دستگاه‌های امدادرسان در جهت سرعت اطفا را یادآور شد و گفت: معاون وزیر کشور بابت سرعت عمل در اطفای آتش بازار تبریز، به نمایندگی از دستگاه‌های امدادرسان و مدیریت بحران از استاندار آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این استان، سومین استان حادثه خیز سیل در کشور است ابراز داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی باید اقدامات پیشگرانه در زمینه سیل و زلزله را در طول سال اعلام و عملیاتی کنند.

 

انتهای پیام/ش

آذربایجان شرقی سومین استان حادثه‌خیز سیل کشورشناخته شده است

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.