مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : جشنواره خیرین مدرسه ساز پنج شنبه (۲۳ خرداد) در تالار گل نرگس شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور نماینده سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار خواهد شد، گفت : همچنین از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و دیگر مسئولین برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه شعار جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال را افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ مدرسه سازی با هدف استفاده از ظرفیت‌های جدید را در برنامه داریم، ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز نقطه عطفی برای جذب بیشتر خیرین در حوزه مدرسه سازی باشد.

نظری با بیان اینکه استان کرمانشاه نزدیک به ۴۰۰ خیر حقیقی و حقوقی فعال در حوزه مدرسه سازی دارد، تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ نفر از این خیرین امسال به مجموعه خیرین مدرسه ساز استان اضافه شده اند.

نظری در ادامه اشاره‌ای هم به تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان در سال گذشته داشت و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز استان در سال گذشته تعهد ساخت ۶۵ مدرسه با ۲۰۹ کلاس درس با اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان را را داده بودند که ساخت نزدیک به ۵۵ مدرسه آن وارد فاز اجرایی شده و ۱۰ مدرسه دیگر نیز در آستانه انعقاد قرارداد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸ خیر مرد و دو خیر زن در حوزه مدرسه سازی مشارکت داشتند، افزود: سال گذشته همچنین ۱۳ نهاد در استان کرمانشاه در امر مدرسه سازی مشارکت کردند.

نظری ادامه داد: سال گذشته خیرینی داشتیم که ساخت پنج مدرسه را در استان کرمانشاه تقبل کرده بودند .

 

 

انتهای پیام/د

جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار می شود

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.