مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه روزافزون زیرساخت های ورزش بانوان این استان در رشته های مختلف مستلزم حمایت جدی تر مسئولان وزارت خانه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اولویت‌های مهم کاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸ توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان این استان خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود که نهادهای دولتی و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق مطلوب این امر مهم تعامل، همکاری و مشارکت بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانوان این استان استعدادهای چشمگیر در عرصه ورزش دارند که با حمایت‌های لازم متولیان امر می‌توانند در میادین ملی و حتی بین المللی افتخارآفرینی کنند.

علوی افزود: تأمین زیرساخت‌های سخت افزاری ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کنار گسترش امکانات جانبی از جمله حمل و نقل هوایی و ریلی می‌تواند این استان را به قطب برگزاری اردوها و رقابت‌های ورزشی ملی در جنوب کشور تبدیل کند.

وی کفت: توجه همه جانبه به ورزش قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد در کنار توسعه ورزش همگانی آن یک نیاز جدی برای استان محسوب می‌شود.

علوی گفت: ورزش عامل مهمی در تأمین سلامت جسمی افراد و کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی بین قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان است و به همین دلیل نیز هزینه کردن برای گسترش آن در جامعه نوعی سرمایه گذاری خواهد بود.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/پ

توسعه زیرساخت های ورزش بانوان استان مستلزم حمایت جدی تر مسئولان وزارت خانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.