مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای انتقال خط لوله آب گل گل در منطقه بانبرز خبرداد.

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای انتقال خط لوله آب گل گل در منطقه بانبرز ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: عملیات اجرایی جابجایی بخشی از خط انتقال گل گل بطول ۳ کیلومتر در منطقه بانبرز شهر ایلام آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به ساخت و ساز‌های غیر مجازی که بروی مسیر خط انتقال آب گل گل طی سالیان گذشته در منطقه بانبرز انجام شده مشکلات عدیده‌ای را بوجود آورده بود به منظور جلوگیری از احتمال وقوع شکستگی در این مسیر و به جهت اطمینان از پایداری شبکه توزیع نسبت به جابجای سه کیلومتر از این خط اقدام نموده است.

مظاهری اضافه کرد: برای اجرای این خط انتقال با حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از محل اعتبارات عمرانی تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه همکاران این شرکت با تلاش مضاعف و با اجرای طرح‌های آبرسانی، نسبت به تامین آب شرب پایدار و با کیفیت شهروندان می‌کوشند تا آب شرب شهروندان دچار قطع و یا افت فشار نشود؛ لذا با توجه به محدودیت در منابع تامین آب و نیز فرا رسیدن فصل گرم سال و مصرف بیش از حد آب، از مردم در خواست می‌شود در مصرف صحیح بیش از پیش کوشا باشند.

انتهای پیام /غ

عملیات انتقال خط لوله آب گل گل در محله بانبرز ایلام

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.