رییس شورای شهر قزوین گفت:به علت بی نظمی ترافیکی در خیابان مولوی باید طرح انضباط بخشی در آن اجرا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حکمت اله داودی رییس شورای شهر در جلسه علنی شورا گفت: وجود سد معبر‌های فراوان و پارک خودرو در سمت چپ این خیابان مولوی باعث بی نظمی ترافیکی زیادی شده است که باید طرح انضباط بخشی در آن اجرا شود.

داودی افزود: درخیابان یکطرفه طبق قوانین ترافیکی سمت چپ توقف ممنوع است و نباید هیچ خودرویی در ان پارک شود و یا توقف داشته باشد.

وی تاکید کرد:در سمت چپ این خیابان به غیر از سه نقطه برای بارگیری و یا تخلیه بار خودرو‌های مغازه پارک ممنوع می‌شود و درطرف راست نیز طرح کارت پارک اجرا خواهد شد.

رییس پارلمان محلی قزوین همچنین درباره طرح یکطرفه شدن خیابان سعدی نیز گفت: لازم است این طرح بازنگری و تمام تبعات اجتماعی و اقتصادی آن در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد:درطرح‌های ترافیکی تنها نباید به حل موضوعات ترافیکی بسنده کرد بلکه باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.


داودی همچنین از پیاده راه شدن محور عبیدزاکان نیز خبر داد و گفت: از مقابل مسجد آقا کبیر در خیابان عبیدزاکان تا تقاطع خیابان امام خمینی در اینده‌ای نزدیک تبدیل به پیاده راه می‌شود و از سبزه میدان تا تقاطع بازار نیز ادامه طرح پیاده راه سبزه میدان اجرایی خواهدشد.

وی همچنین درباره اصلاح هندسی تقاطع رسالت و خیابان سعدی نیزکفت: طی بازدیدی که از این محور صورت گرفت قرار است بخشی از ترافیک خیابان نادری به این محور هدایت شود و با چراغ راهنمایی حجم ورودی وخروجی خودرو‌ها کنترل می‌شود.

داودی همچنین درباره مسدود بودن ورودی شهر از سمت اتوبان و حد فاصل دانشکاه بین المللی امام خمینی سخن گفت و افزود:منطقی نیست که این ورودی توسط اداره راه و شهرسازی مسدود شود در حالی که می‌توان این موضوع را بازنگری و ان را برای استفاده مسافران بازگشایی کرد.

این مقام مسئول به انعکاس نگرانی اعضای شورا درباره پسماند‌های صنعتی گفت: در این رابطه با مدیرکل محیط زیست تماس گرفته شد و این اطمینان به دست آمد که هیچ گونه نگرانی درباره انتقال اینگونه پسماند‌ها به استان قزوین وجود ندارد.

انتهای پیام/ک

جلسه علنی شورای شهر قزوین

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار