مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: یک توافق‌نامه بین کمیته‌امداد و سپاه پاسداران در رابطه با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد منعقد شده است.

احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امدادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ حسین قبادی‌بصیر با اشاره به فعالیت  ۲۲۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه‌دار در استان کرمانشاه  گفت:بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان گروه‌های جهادی از ۳۲ استان کشور در قالب ۱۰۰۰ گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده خدمت‌رسانی کردند.

وی  بیان کرد: علاوه بر ۸۳۰۰ کانکسی که توسط سپاه استان با همکاری بنیاد مسکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ساخته و نصب شد، ۶۷۶۵ کانکس توسط گروه‌های جهادی استان از سراسر کشور جمع‌آوری و در مناطق مختلف زلزله‌زده کرمانشاه نصب شددر حوزه ساخت و ساز نزدیک به ۳۳۰ واحد مسکونی توسط سپاه‌های استانی سراسر کشور برای مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: یک توافق‌نامه بین کمیته‌امداد و سپاه پاسداران در رابطه با احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد منعقد شده است که امیدواریم به زودی فاز نخست آن اجرایی شود.


انتهای  پیام/ز

 

فعالیت  ۲۲۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه‌دار در استان کرمانشاه

برچسب ها: زلزله ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.