استاندار کردستان گفت: سازمان انرژی اتمی راهی را در پیش گرفته که دشمنان از آن خوف دارند.

برگذاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن مرادنیا استاندار کردستان روز یکشنبه در آیین رونمایی از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهار گفت: دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند که دست از این راه برداریم چرا که مجموعه سازمان انرژی اتمی راهی را در پیش گرفته که دشمنان از آن به دلیل پیشرفت‌های کشورمان خوف دارند.

وی یادآور شد: با اینکه بار‌ها ایران تاکید کرده به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، اما می‌خواهند جمهوری اسلامی را متهم کنند که به دنبال تولید این نوع سلاح است لذا تلاش می‌کنند به این بهانه ایران از دستیابی به فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای دست بر دارد.

استاندار کردستان افزود: با هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت و با تکیه بر توان و هوشمندی جوانان این راه ادامه پیدا کرده و هر روز دستاورد‌هایی جدیدی در این عرصه خواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای و هوافضا بهانه‌ای شود تا دانشجویان و نخبگان این استان با سازمان انرژی اتمی ارتباط بگیرند و از ظرفیت‌های آن‌ها نیز بهره برده شود.

مرادنیا تاکید کرد: استان کردستان جوانان شایسته‌ای دارد که می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند.

نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی در ۴۰ غرفه فرهنگی، دستاورد‌های صنعت هسته‌ای از جمله تولید کیک زرد، آب سنگین اراک، مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور به مناسبت کنگره ملی ۵۴۰۰ هزار شهید استان کردستان برپا شده است.

در این نمایشگاه، جدای از استقرار موشک‌های ساخت داخل، توانمندی ادوات و جنگ افزار‌های نظامی نیز به نمایش درآمده است، این نمایشگاه از امروز تا پایان هفته جاری پذیرای عموم خواهد بود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.