مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: محوطه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان با بیش از ۲۵ هزار نفر بازدید کننده چهارمین اثر پربازدید کشور شد.

طاقبستان چهارمین اثر پر بازدید کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهار داشت: آمار بازدیدکنندگان از محوطه‌های تاریخی استان از ۱۴ تا ۱۷ خردادماه در مقایسه با کل خردادماه سال ۹۷ بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اعلام اینکه در خردادماه سال گذشته در مجموع ۱۷ هزار و ۵۹۰ نفر از محوطه‌های بیستون، طاق‌بستان، معبد آناهیتا، تکیه معاون‌الملک و تکیه بیگلربیگی بازدید کرده‌اند، گفت: تنها در چهار روز تعطیلات گذشته ۴۵ هزار و ۲۹۷ نفر از این پنج محوطه بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: محوطه تاریخی فرهنگی طاق‌بستان با بیش از ۲۵ هزار نفر بازدید کننده در تعطیلات اخیر پس از باغ فین اصفهان، حافظیه و سعدیه شیراز چهارمین اثر پربازدید کشور شد.

قادری با تاکید بر اینکه در این ایام کل ظرفیت اسکان استان به صورت کامل پربوده است، بیان کرد: علاوه بر میزان تعطیلات عواملی هم، چون مطرح شدن کرمانشاه در رسانه‌ها و فضای مجازی برای ثبت جهانی اورامانات و آمادگی استان برای میزبانی «کرمانشاه ۲۰۲۰» در کنار طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب استان گردشگران را به سمت کرمانشاه گسیل داشته است.
انتهای  پیام/ز


بیش از ۲۵ هزار نفر بازدید کننده از طاقبستان دیدن کردند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.